čtvrtek 26. března 2015

Minus 417: hydratační čistící mléko

Dnes Vám představím něco trochu luxusnějšího... Značku -417 jsem objevila nedávno a ihned mi ze svých českých webových stránek byla sympatická. Jedná se o kosmetiku z Mrtvého moře, která neobsahuje výtažky z ropy ani parabeny a navíc není testována na zvířatech. Samotná značka vstoupila na český trh v roce 2010, tedy poměrně nedávno. Jelikož mne zklamal odličovač od Ziaji (recenzi můžete najít tady), potřebovala jsem zakoupit nějaký nový, klidně o něco dražší, ale hlavně účinný... a rozhodla jsem se tedy otestovat první výrobek od zmíněné značky -417.


Hned na první pohled hydratační čistící mléko upoutá svým balením jednoduchého, moderního vzhledu. Stříbrný nápis v kombinaci s bílou barvou na mě vždy zapůsobí podobně skvěle jako zlatý, ale je to spíš příjemný bonus, ne že bych si kosmetiku vybírala podle barvy balení :) Příjemný je i systém dávkování prostřednictvím zaklapávacího víčka. Až bude mléko docházet, stačí lahvičku otočit vzhůru nohama a věřím, že se z ní dostanou i zbytky cenného obsahu :)

Vůně čistícího mléka na mě zapůsobila hned od prvního použití a ač ho používám už nějaký ten týden, stále se jí nemůžu nabažit :) Je to taková jemná, nevtíravá, lehce nakyslá vůně přírody, zkrátka působí jako balzám na duši po všech těch chemických přeplácaných vůních, které jsem používala donedávna. Tuhle prostě miluji :)

Co se týká účinků hydratačního čistícího mléka, mohla bych je jednoduše shrnout do dvou slov - účinně odličuje a účinně hydratuje. Mléko má takovou lehce gelovou konzistenci, která se propojuje také s lehkým, velmi příjemným chladícím efektem při aplikaci. Na smíšenou pleť je mléko ideální, protože mastná místa nepromašťuje ještě víc, jen je vyčistí a lehce hydratuje, což je příznivé i pro sušší místa na pleti.

K odstranění make-upu je v mém případě třeba použít více vatových tampónků, ale tak to mám s každým odličovačem, jelikož se většinou líčím docela výrazně, resp. několika vrstvami jak na očích, tak na zbytku obličeje. Účinněji mne odličovaly zatím jen dvoufázové odličovače na bázi oleje, ale ty na každodenní použití pro smíšenou pokožku určitě vhodné nejsou (zbytečně ještě více promašťují problematické partie T-zóny). Konečný efekt je ale skvělý, mléko odstraní opravdu všechny nečistoty a pleť zanechá přirozeně vláčnou. Podle výrobce toto mléko také zabraňuje projevům stárnutí, což samozřejmě z krátkodobého (a možná ani z dlouhodobého) hlediska nejsem schopna rozpoznat :) Mléko je podle výrobce vhodné pro normální, smíšenou a suchou pleť, s čímž jako uživatel naprosto souhlasím.

Mléko používám jednou denně - večer pro odlíčení vatovým tampónkem. Pokud nejsem nalíčená, toto mléko nepoužívám a pleť si čistím čistící vodou a když je třeba, hydratuji pleťovým krémem :) 

Složení je další pozitivní stránkou tohoto výrobku. Na prvních místech jsou ingredience jako olej ze semen brukve řepáku, dále jsou pak např. voda a výtažky z minerálů z Mrtvého moře, včelí vosk, kaštan koňský, přírodní oleje z mandlí a hroznových jadýrek. Hydratační pleťové mléko obsahuje vitamíny A, B, E a F. 

Běžná cena výrobku je 290,- Kč za 200 ml. Já jsem ho koupila za skvělou akční cenu 150,- Kč na stránkách www.nuspring.cz. Osobně jsem moc spokojená a ráda časem vyzkouším i další výrobky od této značky - nepatří mezi nejlevnější, ale důvody proč jsou asi jasné...

Nakonec ještě omluva - balení jsem nestačila vyfotit, ale zase mi bylo líto celý příspěvek kvůli tomu smazat... a proto jsem si vypůjčila obrázek ze stránky www.esthesia.cz, kde je možné výrobek také zakoupit.

A co Vy, jaké máte zkušenosti s kosmetikou z Mrtvého moře?

Žádné komentáře:

Okomentovat