středa 25. března 2015

Natura Siberica: Maska na obličej proti únavě s okamžitým efektem

Miluji pleťové masky. Dříve jsem byla posedlá těmi od Avonu - účinkovaly doslova na počkání a líbilo se mi, jak se během jejich působení pleť krásně stáhne a vysuší (dřív jsem měla pleť mastnou, nyní ji mám už smíšenou...). Nicméně po přechodu k více přírodní kosmetice bylo potřeba najít si nějakou oblíbenou značku v této oblasti - první vyzkoušená byla Natura Siberica a můžu říct, že jsem měla šťastnou ruku :) Na rozdíl od "nepřírodních" masek, které jsem měla možnost vyzkoušet (byla jich spousta, ale všechny z Avonu), tato působí tak nějak šetrně, těch patnáct minut si ji vyloženě užívám a po smytí jako by se konal malý zázrak. V tomto směru bohužel Avon nemůže konkurovat, i když má také povedené, pěkně vonící masky... všechny ale působí tak nějak až moc na sílu... zkrátka možná je to jen o rozdílu, co je a co není přírodní. A přírodní teď u mě dostává jasně zelenou :)

Maska je v klasické tubě, na kterou jsem byla zvyklá i u ostatních masek. Má moji oblíbenou bílou barvu, logo značky ve zlaté barvě působí jako takový seriózní bonus a teď už vím, že značka Natura Siberica a serióznost dohromady zkrátka jdou :) Navíc zelená barva písma pod logem pro mne zdůrazňuje všechny ty bylinky a další přírodní složky, které jsou v masce obsažené. Obal pro mne je jednoduše přesným zobrazením toho, co můžete čekat uvnitř :)

Vůně je nádherná, báječná a skvělá :) Ano, teď mluvím o vyloženě subjektivních pocitech z okamžiku, kdy si k masce poprvé přivoníte. Každý má rád samozřejmě vůně jiné, takže Vás třeba možná zrovna nepotěším - maska totiž podle mě voní po meduňce. Po aplikaci na obličej vůni cítíte zřetelně, nicméně ani tak se nedá říct, že by byla vtíravá. Zkrátka krásná přírodní vůně, jako když si přivoníte k meduňce na maminčině zahrádce

Vůně přirozeně souvisí s celým patnáctiminutovým obřadem, kdy pleť masku vstřebává a Vy přitom relaxujete u hrnku čaje. Maska má během působení stále svoji počáteční krémovou konzistenci, tedy netvrdne a pleť nestahuje a ani neschne, jak tomu je u slupovacích masek. Zkrátka se nenásilně vpíjí a pleť si při tom chrochtá blahem, jako by z masky čerpala výživu, co to jde :) Po patnácti minutách už je maska v mém případě téměř celá vsáknutá a na obličeji zůstávají jen její původní silnější vrstvy. I tak je ale třeba obličej opláchnout, protože maska se nevpije zcela jako krém, takže na obličeji po delší době zanechá lehký zaschlý povlak. Po opláchnutí ale teprve přijde ten okamžik zázraku - pleť je úchvatně sametově jemná, hydratovaná, působí opravdu velmi vyživeně jak pocitově, tak i na pohled, a jako bonus jsou vyčištěné i póry v oblasti T-zóny. Jelikož mám smíšenou pleť, mohu posoudit účinky této masky jak na sušší, tak i na mastnější pleť - a tedy mohu úplně souhlasit s doporučením výrobce, že maska je vhodná pro všechny typy pleti. Suchá místa krásně hydratuje, mastná místa vyčistí, ale přitom nijak extrémně nevysuší, takže jsou po aplikaci masky hydratovaná přesně tak jako místa suchá. Ještě doplním, že podle výrobce má maska odstranit nečistoty a známky únavy na tváři, zlepšit vzhled pleti, přidat záření a svěžest, vyhladit a zlepšit strukturu pokožky a eliminovat příznaky únavy, zlepšit elasticitu pokožky, dodat jí hydrataci a vláčnost. Mám velkou radost, že bez výjimky vše uvedené tato maska opravdu splňuje :)

Jak masku používám? Přesně podle doporučení výrobce - na čistou pokožku aplikuji masku a nebojím se při tom i silnější vrstvy, ať má pokožka co vstřebávat :) Nechám působit patnáct minut a i když si čas zrovna neměřím, ona si ta maska tak nějak "řekne" sama, kdy chce smýt (začne na obličeji lehce zasychat) :) Masku pak oplachuji vlažnou vodou. Používám jednou nebo dvakrát týdně.

Ke složení masky - výrobce uvádí, že 99 % složek je přírodního původu, čemuž tleskám. Kromě jiného maska obsahuje slunečnicový olej, olej z laskavce, rakytníkový olej, ženšenový extrakt, extrakt z jeřábu sibiřského, extrakt z večernice sibiřské a dalších na Sibiři divoce rostoucích bylin. Maska také obsahuje vitaminy C, E a F. Ani ke složení tak nemám nejmenší výhrady :) Jen ještě poznámka - meduňka v masce obsažena není, takže za tu úžasnou vůni mohou nejspíš jiné bylinky... :)

Poslední otázkou je cena obličejové masky - za klasickou tubu o objemu 75 ml zaplatíte 139,- Kč. Pro mě je cena až překvapivě nízká vzhledem k tomu, že maska je pro mou pleť takovým malým zázrakem :) Masku seženete ve spoustě internetových obchodů, např. na www.naturasiberica.cz

Víc nemám co dodat, samozřejmě každý může mít jiné dojmy a pokud máte zkušenosti s obličejovými maskami Natura Siberica, můžete se se mnou o ně podělit v komentářích :) Také budu ráda, pokud mi doporučíte k vyzkoušení i jinou takhle skvělou obličejovou masku z řad přírodní či bio kosmetiky.



Žádné komentáře:

Okomentovat